ליברמן: "נהפוך את חוות גלעד ליישוב חוקי"

איתי גדסי No Comments on ליברמן: "נהפוך את חוות גלעד ליישוב חוקי"

שר הביטחון אביגדור ליברמן דיבר בפתח ישיבת סיעתו והתייחס לאיומים וההתחמשות בלבנון | בנוגע לחוות גלעד אמר: "נהפוך את היישוב לחוקי ומוכר"

שר הביטחון, אביגדור ליברמן
20:57
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on תיעוד חדש מהחטופים; תקיפות בחאן יונס וחילופי אש בצפון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון אביגדור ליברמן, אמר בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו: "היום כנראה אי אפשר שלא להתייחס לסוגיה האיראנית ויותר נכון לניסיון האיראני ליצור טבעת חנק סביב מדינת ישראל, זה גם ניסיון לבנות בסיסים בתוך סוריה, זה גם ניסיון להקים מפעלים לייצור טילים בתוך לבנון וגם האיראנים הפכו אולי למממן הראשי של הזרוע הצבאית של חמאס".

"אני יכול להבהיר מצידנו שאנחנו נחושים למנוע מאיראן להתבסס בתוך סוריה, אנחנו מכירים אתרים לבניית טילים, להסבת טילים בלבנון, ומכירים את האישים המעורבים בייצור אותם טילים, ואנחנו כמובן נחושים לחסל את כל מנהרות הטרור מרצועת עזה למדינת ישראל. לכן הסוגיה האיראנית היא עומדת גם במרכז של הפגישה של ראש ממשלתנו, נתניהו, עם פוטין ואנחנו פה בארץ נעשה את כל הפעולות הנדרשות".

בנוסף, אמר ליברמן: "הנקודה השנייה, אני מקווה שביום ראשון הממשלה תאשר את חוות גלעד בהתאם לאותה הצעת מחליטים שהגשתי למזכירות הממשלה, הצעה שעברה את כל המשוכות המשפטיות, ומשבוע הבא נוכל להתקדם ולהפוך את חוות גלעד ליישוב חוקי מוכר במדינת ישראל, ואולי יותר חשוב להתחיל ולחבר את כל התשתיות לאותה חווה".



0 תגובות